BASES DEL XX CONCURS CADA DIA UN MOT – 7-11 DE DESEMBRE DEL 2015
ENDEVINEU EL TEMA DE LA SETMANA
- Poden participar-hi tots els subscriptors de RodaMots. Cada subscriptor pot enviar dos missatges com a molt.
- Hi haurà tres guanyadors: el primer que enviï la resposta correcta i dos més que se sortejaran entre totes les altres respostes correctes rebudes.
- El termini per enviar les respostes comença el dilluns 7 de desembre i acaba dissabte, 12 de desembre del 2015 a les 12 hores del migdia. Cal enviar-les a mots@rodamots.cat.
- Cada dia d’aquesta setmana, de dilluns 7 a divendres 11 de desembre, s’envia un mot als subscritors. La resposta ha d’incloure clarament quin és el tema de la setmana, sense excloure connexions ludolingüístiques.
- La resposta correcta i el nom dels guanyadors es faran conèixer el dilluns o el dimarts després de la setmana del concurs (és a dir, el 14 o el 15 de desembre del 2015).
- Us agrairem que en les vostres respostes especifiqueu d’on sou.
- Els guanyadors rebran un exemplar del llibre Marques que marquen, de Ramon Solsona, gentilesa d’Editorial Pòrtic.
- RodaMots enviarà els llibres al domicili dels guanyadors, que hauran de facilitar la seva adreça postal completa.

Comentaris recents
a ranvespre
entre dos foscants o entre dues fosques: https:...
vesprejar
Un mot interessant és foscúria, que es la llum a...
a ranvespre
No l'havia sentit mai, a quina zona es fa servir? ...
mico filós
*mico és un castellanisme: monet / bugiot (si...
a ranvespre
Al Pla d'Urgell diem: entre dos foscants...