BASES DEL XX CONCURS CADA DIA UN MOT – 7-11 DE DESEMBRE DEL 2015
ENDEVINEU EL TEMA DE LA SETMANA
- Poden participar-hi tots els subscriptors de RodaMots. Cada subscriptor pot enviar dos missatges com a molt.
- Hi haurà tres guanyadors: el primer que enviï la resposta correcta i dos més que se sortejaran entre totes les altres respostes correctes rebudes.
- El termini per enviar les respostes comença el dilluns 7 de desembre i acaba dissabte, 12 de desembre del 2015 a les 12 hores del migdia. Cal enviar-les a mots@rodamots.cat.
- Cada dia d’aquesta setmana, de dilluns 7 a divendres 11 de desembre, s’envia un mot als subscritors. La resposta ha d’incloure clarament quin és el tema de la setmana, sense excloure connexions ludolingüístiques.
- La resposta correcta i el nom dels guanyadors es faran conèixer el dilluns o el dimarts després de la setmana del concurs (és a dir, el 14 o el 15 de desembre del 2015).
- Us agrairem que en les vostres respostes especifiqueu d’on sou.
- Els guanyadors rebran un exemplar del llibre Marques que marquen, de Ramon Solsona, gentilesa d’Editorial Pòrtic.
- RodaMots enviarà els llibres al domicili dels guanyadors, que hauran de facilitar la seva adreça postal completa.
Comentaris recents
esfreixurar
Sinònim de desbutzar....
pelar
Arran del mot d'avui he descobert la revista El Pr...
esfreixurar
El passatge d'Amadeu Cuito molt oportú en aquests...
esfreixurar
Doncs per aquí se sol dir no cal que t'hi esf...
esfreixurar
Els pares per a ser més proxims dels presseguers ...