Algunes mostres d’ús (i abús?) del vers maragallià sobre la sardana espigolades aquí i allà:
«…i es va fer el silenci, el silenci més silenciós de tots els silencis que es fan i es desfan, un silenci de gran negra nit en blanc…» (Francesc Macià i Barrado, Un cabdell que algú va enredar)
«…una sopa de lletres, probablement el passatemps més pueril de tots els que es fan i es desfan a les revistes d’encreuats…» (Màrius Serra, Verbàlia 2.0)
«…la cultural és la menys dotada de totes les conselleries que es fan i es desfan, des del primer dia fins a l’últim…» (Patrícia Gabancho, El preu de ser catalans)
«[Li diu Merkel a Rajoy] que és el més europeista, estalviador, retallador i complidor de tots els presidents que es fan i es desfan…» (editorial de La Fura);
«…us invito a escoltar la marxa militar probablement més coneguda de totes les marxes que es fan i es desfan: la primera, en re major, de les tres que es van publicar com a op. 51 de Schubert, per a piano a quatre mans» (Miquel Desclot, L’edat d’or de la música: iniciació al Classicisme vienès)
«Ha acabat l’edició 2012 del torneig de rugbi més apassionant de tots els que es fan i es desfan. Hi ha vida a Europa més enllà del futbol» (Germà Capdevila, «Adéu Sis Nacions!», Avui 19.03.2012)
«…el personatge va retornar amb més força que mai cap a Europa. Això sí, convenientment pintat de vermell pel poderós màrqueting de la Coca-cola, la beguda refrescant més poderosa de les que es fan i es desfan» (Jordi Creus, «Visca els Reis… Mags», Ara 05.01.2011)
«…m’ho he passat molt bé adaptant el poema, sabedor que no ha de passar a la història dels millors poemes que es fan i es desfan» (Emigdi Subirats al blog Lletres Ebrenques, 02.01.2011)
Comentaris recents
ginesta
Si vols venir fins aqui per a veure com traballo, ...
ginesta
Tot alló que floreix groc, essent una papilionà...
ginesta
Com m'agrada tota aquesta sèrie sobre les flors.....
vidalba
Al meu poble (Matadepera, Vallès occ.) en diem ...
vidalba
Vidalba: vinya blanca. Santa llengua. El @rodamots...